onsdag 1. februar 2012

Bøker lest i Januar 2012



Ble hele syv bøker lest på første måneden i 2012! Det er jeg litt imponert over selv faktisk.. Bildet taler vel ganske for seg selv angående hvilke syv bøker det var. Jeg har i tillegg til disse begynt å lese bok nummer to i Hunger Games trilogien; nemlig Catching Fire. Skal bli ferdig med Hunger Games bøkene til filmen av bok nummer en kommer i Mars; og den gleder jeg meg veldig til! (Plottet er litt som Battle Royale egentlig, bare mer rettet for ungdom og hollywood-ish).

I år som i fjor har jeg som mål å få lest 50 bøker; nådde ikke helt opp i 2011, men det ble 43 til slutt da, og det er jo virkelig ikke verst det heller. Må jo ha tid til å nyte bøkene også og ikke bare rase gjennom dem for å nå et satt antall. Men hvis resten av året blir som denne måneden så skal jo ikke det by på så alt for mange problemer, hehe.

Anyways; that's all folks.. I alle fall for denne gangen

- Siff

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar