torsdag 25. august 2011

IMM - In My Mailbox 1

Fikk bøkene jeg bestilte fra Play.com i dag... Elsker å få pakker i posten!! :D


Første boka er Glass Houses av Rachel Caine, og er den første boka i The Morganville Vampires serien. I know I know.. Hele boka virker litt cheezy, bare se taglinen de har på framsia: Peer pressure sucks. So does vampires... Haha, men ja, frista litt å prøve ut den uansett, og for under 40 NOK så tenkte jeg why the hell not. Eneste problemet er at det har jeg tenkt før en gang og sitter her nå med to utgaver av samma boka.. Hehe, syntes det var noe kjent med coveret når jeg åpna pakken nemlig. Men men, får gi den bort til en venninne, no probs :)


Bok to er One Day av David Nicholls. Er ganske sikker på at jeg har sett at denne skal komme ut på kino etterhvert her så tenke jeg skulle lese den før jeg eventuelt så filmen.. sånn som jeg foretrekker. Kopierer bare det som står om boka på play: 

'I can imagine you at forty,' she said, a hint of malice in her voice. 'I can picture it right now.' He smiled without opening his eyes. 'Go on then.' 15th July 1988. Emma and Dexter meet for the first time on the night of their graduation. Tomorrow they must go their separate ways. So where will they be on this one day next year? And the year after that? And every year that follows? Twenty years, two people, ONE DAY.

Høres søtt og greit ut, så får vi se hva jeg synes etter å faktisk ha lest den.


De siste tre er alle skrevet av Ally Carter og er de tre første bøkene i Gallagher Girls serien. Titlene er som følger: I'd Tell You I Love You, But Then I'd Have To Kill You, Cross My Heart & Hope To Spy og Don't Judge A Girl By Her Cover. Litt fra baksiden av første boka:

The Gallagher Academy might say it's for geniuses, but it's really a school for spies. 
Cammie Morgan might be capable of killing a man in seven different ways, but she's about to begin her most dangerous mission yet: falling in love.

Har sett disse bøkene mange ganger på YouTube og Goodreads nå så tenkte at det var en fin å quick read, which I like. Slo til tidligere i sommer å bestilte det jeg trodde var første boka i serien som viste seg å være, hehe, bok nummer fire i serien.. Jah.. note to self; gjør litt research før man kjøper bøker i serier på play. com, de er nemlig ikke så flinke til å skrive hvilket nr. i serien boken er.. Men men, det er heldigvis ikke så veldig dyrt på play ;) Får bare håpe at bøkene har underholdningsverdi nå da..

But that's that..
-Siff

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar