fredag 7. oktober 2011

IMM - In My Mailbox 5

Jeg fikk litt cash i bursdagsgave.. og hva gjorde jeg?.. sprang rett på Norli.. tjihi. Man skulle tro at jeg hadde mer vett enn det med tanke på alle bøkene jeg har å lese, men nei da (ikke nok med det, jeg venter faktisk på flere bøker i posten nå..) Men etter denne runden og neste når jeg får det jeg har bestillt; dah! da er det slutt på en stund. Det har jeg lovt økonomien min..


Det første jeg gikk meg på når jeg kom til Norli var disse.. til en latterlig god pris. Jeg har jo lenge tenkt jeg skulle lese noe av Jules Verne, men det ble noen ekstra godbiter også. I like.
1. The Casebook of Sherlock Holmes & His Last bow av Sir Arthur Conan Doyle
2. The Adventures and Memories of Sherlock Holmes av Sir Arthur Conan Doyle
3. Frankenstein av Mary Shelly
4. Journey to the Centre of the Earth av Jules Verne
5. Twenty Thousand Leagues Under the Sea av Jules Verne
6. Around the World in Eighty Days & Five Weeks in a Balloon av Jules Verne

1. Bumped av Megan McCafferty
2. Buffy the Vampire Slayer, bind up 1
3. The Chronicles of Narnia av C.S Lewis
4. The Power of Six av Pittacus Lore

- Siff

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar